Tuki Ohjeita ostamiseen
– Valitse haluamasi tuotteet ostoskoriin.
– Pääset maksamaan viemällä hiiren yläpalkissa olevan ostoskorin päälle ja valitsemalla toiminnon “Kassalle”.
– Kassalla täytä pakolliset kentät: sähköposti, etunimi, sukunimi, osoite, postinumero, postitoimipaikka sekä puhelinnumerosi. (Jos ostat ensimmäistä kertaa, järjestelmä rekisteröi tietosi automaattisesti ja luo sinulle käyttäjätilin.)
– Maksupalvelutarjoaja
Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.
Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
Puhelin: 020 718 1830
www.paytrail.com
Rekisteriseloste Asiaksrekisteri
ASIAKKAIDEN TIEDOT
GRF Records / Gramofoni Oy käsittelee kaikki asiakastiedot täysin luottamuksellisesti. Asiakastietoja ei luovuteta ulkopuolisille. GRF Records / Gramofoni Oy sitoutuu noudattamaan henkilörekisterin salassapitovelvollisuutta. Olemme päivittäneet henkilötietosuojaamme vastaamaan 25.5.2018 voimaan tulleen Euroopan unionin GDPR henkilötietosuojalain mukaiseksi. Tietosuojaselosteemme löydät tästä.
VAIHTO- JA PALAUTUSEHDOT
Yksityisasiakkaalla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus. Liitä palautuksen mukaan seuraavat tiedot: nimesi, osoitteesi ja puhelinnumerosi, pankkitilinumerosi sekä kopio GRF Recordsin / Gramofoni Oy:n tilausvahvistuksesta. Palautusosoite: Gramofoni Oy – Rieskalähteentie 68, 20300 Turku.
Emme vastaanota palautuksia yli 14 vrk kuluttua toimituksesta. Kun palautus on hyväksytty, rahat palautetaan suoraan tilillesi palautuksen vastaanoton ja käsittelyn jälkeen.
ONGELMATILANTEET KULJETUKSESSA SEKÄ VIALLISTEN TUOTTEIDEN OSALTA
Ongelmatilanteissa ole yhteydessä yhteydenotto sivun kautta tai puhelimitse +358 (0)50 362 7667 ark. 9-16. Mikäli tuote on kadonnut kuljetuksen aikana, vioittunut tai asiakkaalle on toimitettu väärä tuote, tulee asiakkaan ilmoittaa virheestä välittömästi osoitteeseen tuki@gramofoni.fi tai postitse: Gramofoni Oy, Rieskalähteentie 68, 20300 Turku. Ilmoitus virheellisestä toimituksesta tai viallisesta tuotteesta on tehtävä 14 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta. Jos paketti on vioittunut postissa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio postiin.